доцентом Мариною Скрипник проведено заняття на сесії аспірантів
З 28 жовтня по 6 листопада 2019 р.
на сесії аспірантів 1 та 2 курсів навчання доцентом Мариною Скрипник проведено заняття з дисциплін:
- «ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ МОЛОДОГО НАУКОВЦЯ» (дисципліна вільного вибору навчального плану підготовки аспірантів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». Частина 1. Особистісний блок. СУЧАСНИЙ УЧЕНИЙ: ЕСКАПІСТ & МЕНЕДЖЕР РОЗРОБЛЯЄМО ПРОГРАМУ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ (1 курс навчання);
- «ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ» (дисципліна циклу професійної підготовки аспірантів ІІ курсу навчального плану підготовки галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». Частина 1 ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ПРАКТИКИ ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ).
- «ІННОВАЦІЇ ТА ЕКСПЕРИМЕНТУВАННЯ У НАВЧАННІ» (Частина 1. Освіта та інновації: від загального до конкретного).
Е-ресурси курсів:
1) Е-презентація до частини 1: Особистісний блок. Сучасний учений: ескапіст & менеджер - https://www.academia.edu/…/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D…
2) Е-робочий зошит – https://www.academia.edu/…/%D0%A2%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D…
3) Робочий зошит у форматі Е-журналу - https://issuu.com/…/docs/
4) НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ДО ЧАСТИНИ 1 (ОСОБИСТІСНИЙ БЛОК): «СУЧАСНИЙ УЧЕНИЙ: ЕСКАПІСТ & МЕНЕДЖЕР» З ДИСЦИПЛІНИ - https://www.academia.edu/…/%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D…
5) Авторська Е-дошка "ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ МОЛОДОГО НАУКОВЦЯ". Частина 1. Особистісний блок СУЧАСНИЙ УЧЕНИЙ: ЕСКАПІСТ & МЕНЕДЖЕР.
- https://uk.padlet.com/marina_scripnik/7zvk7xeqoigu
6) робочий зошит для 2 курсу (частина 1) - http://lib.iitta.gov.ua/…/%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0…;
7) Е- дошка -https://ru.padlet.com/marina_scripnik/nigblt4s0tgg;
8) завдання курсу - https://www.youtube.com/watch?v=47kzK3yYW2k&t=5s
Доступ до освітніх матеріалів автора у відкритій мережі:
https://www.facebook.com/marina.skrypnik.925
https://issuu.com/ukr66/docs/_
https://www.academia.edu/34953594/%