Проведення заходів працівниками інституту з надання профорієнтаційної підтримки учнів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів

Проведення заходів працівниками інституту з надання профорієнтаційної підтримки учнів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів

З метою популяризації освітніх програм ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» у квітні та на початку травня 2017 року адміністрацією, науково-педагогічними і методичними працівниками Навчально-наукового інституту менеджменту та психології було проведено ряд заходів з надання профорієнтаційної підтримки учнів у процесі вибору профілю навчання та сфери майбутньої професійної діяльності. Так, зокрема науково-педагогічними та методичними працівниками кафедри економіки, підприємництва та менеджменту, а також кафедри психології та особистісного розвитку було відвідано загальноосвітні навчальні заклади м. Києва: № № 81, 113, 122, 127, 131, 221, 223, 229, 274, 297, 317 та інші, а також було відвідано державні професійно-технічні навчальні заклади Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва та Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти, а також Державний навчальний заклад «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації».

Також в рамках популяризації навчального закладу, студентами Університету були відвідані загальноосвітні школи за містом реєстрації в регіонах України (Донецька, Запорізька, Луганська, Одеська, Херсонська, Чернігівська та інші області).

У квітні 2017 року адміністрацією ННІМП ДВНЗ УМО було відвідано «Ярмарки професій» організованими районними центрами зайнятості, а також управління освіти, молоді та спорту районних державних адміністрацій Київської області.

Учнів та студентів випускних груп цікавили питання щодо порядку оплати за навчання, відсутності в переліку предметів для ЗНО англійської мови, проведення виховної роботи, рівня викладання іноземної мови, зручності доїзду до університету, наявності бюджетних місць, знижок в оплаті за навчання для соціально незахищених громадян, гуртожитку, його вартості.

Під час бесіди студенти та учні училищ просили порадити, на яку спеціальність їм краще вступати, зважаючи на їхній профіль. Також навчанням в Університеті зацікавилися особисто працівники окремих навчальних закладів.

Після презентації ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України учні та студенти отримали рекламні матеріали з інформацією про умови навчання в ньому та контактні дані закладу, а також були запрошені відвідати його особисто.