ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ КРУГЛОГО СТОЛУ «УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ  КОМУНІКАЦІЯМИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: КУРС   НА  МІЖНАРОДНУ  ВЗАЄМОДІЮ» В РАМКАХ РОБОТИ  XXXVІІІ  МІЖНАРОДНОЇ  СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ  ВИСТАВКИ «ОСВІТА ТА КАР’ЄРА – 2021»

ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ КРУГЛОГО СТОЛУ «УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: КУРС НА МІЖНАРОДНУ ВЗАЄМОДІЮ» В РАМКАХ РОБОТИ XXXVІІІ МІЖНАРОДНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ВИСТАВКИ «ОСВІТА ТА КАР’ЄРА – 2021»

15 жовтня 2021 року науково-педагогічними працівниками кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти», в рамках роботи XXXVІІІ Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар'єра – 2021», було проведено засідання круглого столу: «Управління маркетинговими комунікаціями закладу освіти: курс на міжнародну взаємодію».

З вітальним словом до учасників круглого столу звернувся ректор ДЗВО «Університет менеджменту освіти»,  член-кореспондент Національної академії наук вищої освіти України, доктор філософії, професор кафедри філософії і освіти дорослих Кириченко Микола Олексійович.

Модератором заходу була Рожнова Тетяна Євгенівна – директорка Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (Україна), професорка кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти, кандидатка педагогічних наук, доцента.

Жваве обговорення викликав виступ проректорки з академічного розвитку Caspian University (Казахстан), докторки Phd Киричок Оксани Валентинівни. Тематика виступу «Інтегрований маркетинговий підхід у формуванні системи комунікацій Caspian University» спонукала до цікавого спілкування як науково-педагогічних працівників так і здобувачів вищої освіти.

Змістовним та ґрунтовним був виступ ректора ДЗВО «УМО» Кириченка М. О. на тему: «Управління закладом вищої освіти – курс на міжнародну взаємодію».

Дві години спілкування промайнули швидко та непомітно. Всі  учасники круглого столу були задоволені, що мали можливість поділитись своїми думками, своїм баченням на проблему управління маркетинговими комунікаціями закладу освіти.