ВІДБУЛАСЯ РОБОТА НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ СТУДІЇ «РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН СУСПІЛЬСТВА»

За ініціативи президента Національної академії педагогічних наук України, академіка Національної академії наук України, доктора філософських наук, професора Василя Григоровича Кременя (Розпорядження НАПН України від 23.03.20р. № 36-р «Про сприяння подоланню труднощів в умовах запровадження карантинних заходів в Україні з причини пандемії коронавірусу») тавтілення сучасних ідей академіка-секретаря Відділення вищої освіти НАПН України, академіка НАПН України, доктора філософських наук, професора Петра Юрійовича Сауха, стала ініціатива Навчально-наукового інституту менеджменту та психології старту з 03 квітня 2020 р. освітнього проєкту «Університет без стін – можливості без меж».

В межах даного проєкту з метою підтримки колегам-освітянам в період введення протиепідемічних заходів 22 квітня 2020 р. за сприянням директора Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» доктора наук з державного управління, професора Олени Володимирівни Алейнікової відбулася постійно діюча Науково-практична студія «Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагога в умовах трансформаційних змін суспільства».

В межах роботи науково-практичної студії було проведено авторський майстер-клас «Методичні засади застосування інноваційних технологій навчання в закладах освіти» (автори: доц. Оксана Володимирівна Дубініна, доц. Тетяна Іванівна Бурлаєнко).

Захід відбувся у дистанційному режимі на платформі Zoom.

Під час Майстер-класу обговорювалися актуальні питання сьогодення, а саме: було спростовано міфи про освіту, авторами було представлено особливості та перспективи упровадження дуальної форми навчання в Україні. О. В. Дубініною та Т. І. Бурлаєнко була представлена модель сучасного здобувача освіти, авторки зауважили, «…що сьогодні освіта України має готувати активного, творчого, здатного адаптуватися до змін у світі, готового до використання технологій, які ще не винайдені учня».

На майстер-класі особлива увага була приділена взаємодії педагогів із дітьми (покоління Z та «АЛЬФА»). Учасники майстер-класу мали  змогу виконати практичні вправи, які дозволяють краще зрозуміти, на що варто робити акцент у роботі та спілкуванні з молоддю.

Важливого значення під час заходу набуло питання розвитку емоційного інтелекту у здобувачів освіти, авторами майстер-класу було зазначено «…що розвиток емоційного інтелекту, як передумова розвитку  інноваційної особистості можлива через впровадження таких методик навчання: Кінокоучінг, Web-серфінг, Діамант цінностей та Критерійний покер».

У заході взяло участь 33 особи з різних регіонів України. Проведений майстер-клас від учасників заходу отримав схвальні відгуки.

Усі зареєстровані учасники майстер-класу отримали електронний сертифікат (2 год/0,06 ЕКТС) та авторський презентаційний матеріал.