Горбенко Інна Василівна

Горбенко Інна Василівна

доцент кафедри
кандидат педагогічних наук
Інформація

Профіль вченого у Google Scholar
https://scholar.google.com.ua/citations?user=ZVECTXIAAAAJ&hl=uk

Додаткові відомості

Освіта вища

Досвід роботи

28 років загального педагогічного стажу, 7 років наукового

Тема кандидатської дисертації: «Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі», 2017 р. (спеціальність 13.00.03 – корекційна педагогіка)

Громадська активність

  • ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» - голова реогіонального осередку.
  • ГО «Український Союз Ініціаційних Спеціалістів»  – член асоціації
  • ВФ «Крок за кроком» тренер, консультант проектів (з 2002 р.)
  • Освітній експерт ЮНІСЕФ в проекті «МКФ для інклюзивної освіти» (з 2018 р.)
  • Залучений тренер в проекті Фонду Порошенка «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації» (2016-2017 р.),
  • в проектах громадських організацій ГО «Інститут миру і порозуміння» (з 2007),
  • Партнерство «Кожній дитині», ВБО «Даун Синдом», ЮНІСЕФ та ін.  

Перелік продукції

Посібники

  1. Навчально-методичний посібник «Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ». / Компанець Н.М., Луценко І.В., Коваль Л.В. – К.: Видавнича група «Атопол», 2018. – с. –100.
  2. Компанець Н.М., Луценко І.В. Навчально-методичний посібник «Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ». / Н.М. Компанець, І.В. Луценко. – К.: 2017. – С.- 66.
  3. Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій : посіб. / Жук Т. В., Ілляшенко Т. Д., Луценко І. В. та ін. ; за ред. А. Г. Обухівської. – К. : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. – 247 с. 
  4. Сучасні технології збереження здоров’я учнів у діяльності психологічної служби і психолого-медико-педагогічних консультацій : [Посіб.] / авт. кол.: А. Г Обухівська., Т. В. Жук, О. А. Зеленько та ін. ; за ред. А. Г. Обухівської. – К. : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. – 218 с.

Статті у наукових фахових виданнях, що затверджені МОН України

  1. Луценко І.В. Організація та нормативно-правові аспекти діяльност ірізнопрофільних фахівців у інклюзивному навчальному закладі / І.В.Луценко // Особлив адитина: навчання і виховання, № 2(74), 2015. - С. 35-45
  2. Луценко І.В. Актуальні питання діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі/ І.В.Луценко //  Особлива дитина: навчання і виховання, № 4, 2016. - С.7-13
  3. Луценко І.В. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі / І.В.Луценко //  Особлива дитина: навчання і виховання, № 4 (84), 2017. - С. 7-16
  4. Луценко І.В. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії/ І.В.Луценко //  Особлива дитина: навчання і виховання, № 1 (85), 2018. - С. 64-72

Інші праці 

  1. Луценко І.В. Ефективний психолого-педагогічний супровід учня з особливими освітніми потребами / І.В. Луценко // Заступник директора школи. – 2016. –  № 1. – С. 45-55.
  2. Луценко І.В. Запровадження інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах / І.В. Луценко // Практика управління дошкільним закладом. –  2016. – № 1. – С. 6-11.
  3. Запровадження інклюзивного навчання: з чого розпочати/ І.В.Горбенко //  Практика управління дошкільним закладом, № 9, 2018. - С. 55-62
  4. Як створити інклюзивне середовище у закладі освіти/ І.В.Горбенко //  Практика управління закладом освіти № 7, 2018. - С. 50-54
  5. Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу: запитання і відповіді/ І.В.Горбенко //  Заступник директора школи № 1, 2019. - С. 20-23
  6. Робота з дитиною з особливими освітніми потребами: запитання і відповіді/ І.В.Горбенко //  Заступник директора школи № 2, 2019. - С. 30-34

Участь у науково-практичних заходах

2017

10 листопада 2017 року у м. Києві - ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення». інтерактивна презентація «Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі» (проведення)

19 жовтня 2017 року на базі загальноосвітнбої школи №281 м. Києва проведено семінар-практикум "Індивідуалізація навчально-виховного процесу. Технологія складання Індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами". (проведення)

18 вересня 2017 року засідання Платформи діалогу щодо системи послуг раннього втручання за участю міжнародних експертів Фонду відкритого суспільства (Лондон), Європейської асоціації раннього втручання, проекту TWINNING в Україні. (участь)

4 по 8 липня тренінг для тренерів з пілотування нового Державного стандарту Нової української школи. Майстер-клас «Ранкові зустрічі» (проведення)

15-22 травня 2017 року на базі КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР - ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи». (участь)

 20-21 квітня 2017 року міжнародна науково-практичнна конференція «Садочок – простір дружній до дитини», проведена ВФ "Крок за кроком" за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні  та Міністерства освіти і науки України (участь)

 24 лютого 2017 року Всеукраїнський семінар-практикум "Розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами" (проведення)

 15-16 лютого 2017 рік навчально-практичний семінар «Садочок - простір дружній до дитини» для педагогів дошкільних навальних закладів запорізької області (проведення)

7 лютого 2017 року участь у семінарі «Інклюзія, деінституціалізація та підтримка громад. Вступ до моделі CARe», що проводився міжнародним тренером та експертом Жан-П’єром Вількеном (Jean Pierre Wilken).

  24 січня 2017 року у місті Біла Церква на базі ДНЗ № 26 проведено семінар-практикум для вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів з теми “Створення інклюзивного середовища у дошкільному навчальному закладі. Технологія складання індивідуальної програми розвитку дитини”.

 2019

1) Міжнародній семінар "Інклюзія як засіб розвитку школи". Виступ "Шляхи створення інклюзивного середовища" Одеська акдемія неперервної освіти 10.10.2019 (програма);

07.09.2019 Херсонська акдемія неперервної освіти (програма);

08.10.2019 Миколаївська акдемія неперервної освіти (програма)

2) Міжнародна науково-практична конференція "Модель "Мирна школа" як метод формування безпечного середовища в закладі освіти" 23 січня 2019 року Київ

3) Міжнародний освітній форум-практикум Виступ "Інклюзивна освіта: кроки до запровадження"  2-3.11.2019 Київ (програма)

4) Міжнародний освітній форум-практикум. Дошкілля. 30 березня 2019 Київ участь (сертифікат)

5) Всеукраїнська науково-практична конференція " Бар"єри та сратегії розвитку дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі" Виступ "Асистент вчителя в інклюзивному середовищі" (програма, сертифікат)

6) Тренінг для тренерів "Використання МКФ для забезпечення інклюзивності освіти" 12-15.11.2019 (програма, сертифікат)

7) Виступ на серпневій конференції "Формування Людини Майбутнього - основний ціннісний орієнтир сучасної освіти" 21 серпня 2019 Буча (сертифікат)

Науково-організаційна діяльність

  1. Наукове керівництво дипломними роботами та курсовими проектами здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Міжнародна діяльність

Участь у міжнародних проектах (назва програми, номер проекту, організація грант-холдер, назва проекту, період реалізації, роль учасника)

Проєкт «Інституалізація «універсального» асистента вчителя в Україні: дослідження умов для реалізації» (2019-2020 рр) реалізується ВФ «Крок за кроком» за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження». Вибірка респондентів дослідження здійснюється на національному рівні – консультант.

Проєкт «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні», реалізується ВФ «Крок за кроком» за підтримки Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) 2019-2020 рр. в закладах дошкільної освіти Донецької та Луганської областях, а також до проекту залучені Інститути післядипломної педагогічної освіти всіх областей України – тренер.

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (назва модулю, тип модулю, документ, що засвідчує, дата видачі довідки/сертифікату)

Стажування та виконання науково-дослідного гранту в університеті ГрентаМакЮена (м. Едмонотон, Канада, 2016).

Стажування за Програмою «Відкритий світ» (м. Баффало, ш-т Нью-Йорк, США, 2009), сертифікат.

Навчальна поїздка в рамках проекту «Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Україні» (ш-ти Вірджинія, Делавер, США, 2010), сертифікат

Навчання, організоване громадською організацією Асоціація з міжнародних питань (АМО, www.amo.cz) у межах проекту «Відкрита школа», за підтримки програми TRANS Міністерства закордонних справ Чеської Республіки. (м. Прага, Брно, 2017), сертифікат.

Міжнародний курс підвищення кваліфікації з теми «Інтеграція дітей з особливими потребами в нормотипове середовище»

Агенція розвитку міжнародної співпраці при МЗС Ізраїля, МАШАВ, 5-28 грудня 2017 р. (Passport FE 187 000).