Економіка підприємства

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)
Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки/07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 051 Економіка/076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність/073 Менеджмент
Освітньо-професійна програма: «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»/ «Менеджмент» /«Управління персоналом та економіка праці»

Форма навчання: денна, заочна
Рік, семестр: 2-й рік, 4-й семестр
Викладацький склад: Постоєва О.Г. к.пед.н, доцент

Мова викладання: українська

 

Мета навчальної дисципліни: Основною метою вивчення дисципліни «Економіка підприємства» є формування  у майбутніх управлінців компетенцій щодо аналізу та планування показників господарсько-виробничої діяльності підприємства з урахуванням чинників внутрішнього та зовнішнього середовища його функціонування, у т. ч. євроінтеграційних процесів.

Завдання навчальної дисципліни:

- вивчення сучасної кадрової політики, відтворення і використання основних фондів, формування і визначення ефективності фінансових і виробничих інвестицій, особливостей розвитку підприємства на базі науково-технічного і організаційного прогресу, визначення мотивації праці, якості і конкурентоспроможності виробів, напрямків ефективної діяльності в умовах ринкової економіки;

- вироблення творчого підходу до обґрунтування і прийняття управлінських рішень, характеристики структури і напрямків діяльності підприємства, розробки і реалізації плану його розвитку, аналізу і узагальнення результатів виробничо-господарської і комерційно-фінансової діяльності, опрацювання пропозицій щодо підвищення ефективності заходів господарювання і контролю за їх здійсненням при зміні ситуації у ринковому середовищі.

Зміст дисципліни. Підприємство як суб'єкт господарювання. Основи підприємницької діяльності. Управління підприємством. Персонал. Капітал і виробничі фонди. Нематеріальні ресурси і активи. Оборотні кошти. Інвестиційні ресурси. Інноваційні процеси. Техніко-технологічна база виробництва. Організація виробництва. Регулювання, прогнозування і планування діяльності. Виробництво, якість і конкурентоспроможність продукції. Витрати і ціни на продукцію. Фінансово-економічні результати й ефективність діяльності.

Обсяг курсу: 120 годин (4 кредити)

Форма підсумкового контролю: екзамен.