I ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ ЛІДЕРІВ ОСВІТИ  «Інноваційне мислення сучасної молоді»: початок змін майбутнього України

I ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ ЛІДЕРІВ ОСВІТИ «Інноваційне мислення сучасної молоді»: початок змін майбутнього України

Формування здорового способу мислення молоді – запорука здорової нації, адже молоді люди з твердою життєвою позицією та чітким баченням свого майбутнього можуть досягти успіху всупереч зовнішнім обставинам.

28 січня 2016 року в місті Києві відбувся перший Всеукраїнський форум лідерів освіти «Інноваційне мислення сучасної молоді» за сприяння Міжнародного інституту розвитку інтелекту, в якому взяли участь перший проректор – проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Кириченко Микола Олексійович  та директор Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України Алейнікова Олена Володимирівна.  

Понад 250 представників навчальних закладів України зібрались у готелі «Русь» з метою обговорення нового напрямку розвитку світової освіти, що спрямований на вдосконалення не лише професійних умінь і навичок учнів, але й на формування внутрішнього світу молодих людей.

Після прекрасного виступу артистів Національної опери України імені Тараса Шевченка перед гостями виступив лектор Міжнародного інституту розвитку інтелекту, професор Кім Хон Рьоль (Республіка Корея) з презентацією діяльності інституту в різних країнах світу і заступник ректора Міжнародного інституту розвитку інтелекту, професор Лі Хі Мун (Республіка Корея) прочитав лекцію «Справжні зміни через інноваційне мислення».

В умовах сучасного інформаційного світу молоді люди прагнуть досягти успіху будь-якою ціною, адже це єдиний шлях до забезпеченого життя. Проте найчастіше вони не мають внутрішньої сили впоратися з труднощами, які зустрічаються на життєвому шляху. Завдання сучасної системи освіти допомогти студентам виховати інноваційне мислення, завдяки якому молоді люди зможуть мати щасливе життя.

Усі учасники форуму були приємно вражені новими представленими напрямками освіти, активно ставили питання та хотіли б запровадити лекції у своїх навчальних закладах.