Міжнародна співпраця Університету менеджменту освіти та Проектного офісу Kultur Kontakt Austria –  для реалізації освітніх реформ в Україні

Міжнародна співпраця Університету менеджменту освіти та Проектного офісу Kultur Kontakt Austria – для реалізації освітніх реформ в Україні

20-22 лютого 2018 року у рамках українсько-австрійського проекту «Нові вимоги до компетенцій керівників шкіл в Україні» відбувся тренінг на тему: «Системне розуміння лідерства та комунікація».

Цей тренінг – вже четвертий у серії запланованих у Програмі проекту в рамках теми «Лідерство. Компетенція самоменеджменту» (координатори Олена Отич – проректор з науково-методичної роботи та міжнародних зв’язків ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», Гудрун Паінсі – менеджер Проектного офісу Kultur Kontakt Austria, Любов Задорожна – заступник директора Одеського обласного iнституту удосконалення вчителів).

Учасниками тренінгу стали науково-педагогічні працівники Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти і Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «УМО» та викладачі й методисти ООІУВ. Тренерами виступили Олівія де Фонтана (Педагогічний університеу Штірії, Австрія) та Міхаела Збурні (незалежний експерт).

Учасники тренінгу ознайомилися з теорією систем Крістіана Шмідт-Вальдмана, розглянули процес та структуру комунікації з системної точки зору, відпрацювали методику колегіального коучингу з використанням системних питань, залучилися до виконання вправ, спрямованих на розвиток комунікативної компетентності, організаційної культури та системного розуміння управління організацією («автобусна зупинка», «таксі», «кур’єр», «моделювання комунікації», «трикутник»). У рамках представлення домашнього завдання одеською групою учасників Проекту було проведено вправу «ХУ» з метою удосконалення навичок комунікативного лідерства та рефлексивного аналізу власних моделей ділової комунікації.

Вдалим експериментом стало залучення до участі у тренінгу здобувачів вищої освіти магістерської програми «Педагогіка вищої школи» групи ПВШ-17-Г1 Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти».

На завершення роботи учасники тренінгу отримали завдання з виконання п’ятого, останнього, модуля Програми щодо розроблення моделей «управлінських інтервенцій» у різні освітні системи.