Науково-методологічний семінар «Позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг засобами традиційних та новітніх медіа"

Науково-методологічний семінар «Позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг засобами традиційних та новітніх медіа"

2 листопада 2016 року на базі ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» пройшов науково-методологічний семінар «Позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг засобами традиційних та новітніх медіа», організований кафедрою управління навчальними закладами та педагогіки вищої школи.

Робота семінару була зосереджена в таких напрямах:

  • Теорія та практика маркетингового управління в освіті
  • Стратегії маркетингу та позиціонування навчального закладу в соціальних мережах
  • Імідж навчального закладу в контексті конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг

Модераторами семінару виступили доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри управління навчальними закладами та педагогіки вищої школи Рябова Зоя Вікторівна та студент групи УНЗ-15-Г1 спеціальності  «Управління навчальним закладом» Галушко Сергій Олександрович.​

Учасниками семінару стали викладачі та аспіранти кафедри управління навчальними закладами та педагогіки вищої школи, викладачі Навчально-наукового внституту менеджменту та психології, студенти спеціальності  «Управління навчальним закладом», а також випускники цієї спеціальності минулих років.

За результатами семінару учасники отримали сертифікати встановленого зразка.