Інтеграція теорії та практики: можливості Padlet (віртуальної дошки) для наукових студій
Результати роботи з підтеми наукового дослідження «Зміст і технології професійного розвитку науково-педагогічних працівників у системі освіти дорослих» (виконавець – М.І.Скрипник, кандидат педагогічних наук, доцент) розміщено на https://padlet.com/marina_scripnik/nauka
У змісті і технології професійного розвитку науково-педагогічних працівниківтривалий час домінують переважно емпіричні підходи. Це призводило до: нехтування науковими дослідженнями; відсутності збалансованості у структурі змісту та його ієрархічних складових; маніпулювання суб’єктивними міркуваннями щодо пріоритетності тих чи інших знань. Змінювальний у часі образ і статус професійного розвитку науково-педагогічних працівниківвимагають адекватних засобів теоретичного осмислення. При цьому усвідомлюється необхідність не лише досліджувати окремі аспекти професійного розвитку науково-педагогічних працівників, а й бачити означене як цілісний соціальний процес, що має власну внутрішню детермінацію і водночас визначається соціокультурними умовами і потребами.
Запрошуємо до дискусії!