ПРАЦЮЄМО З АСПІРАНТАМИ
Розробник:
М.І. Скрипник, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України
Творча майстерня молодого науковця. Частина 2. Технологічний блок (процес наукового пізнання) ⁄ Розробляємо програму дослідно-експериментальної роботи: робочий зошит із дисципліна вільного вибору навчального плану I курсупідготовки аспірантів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». - К.: ЦІППО, 2017. - 43 с.
Друга частина робочого зошита логічно продовжує започатковану в першому розділі практику розроблених авторських завдань, які грунтуються на ідеї американського психолога Дж. Гілфорда про розвиток конвергентного (необхідне для знаходження єдино точного рішення задачі) та дивергентного(завдяки яким виникають оригінальні рішення) мислення. У цій частині робочого зошита з дисципліни «Творча майстерня молодого науковця» вміщено завдання з другого блоку – технологічного, мета якого розкрити особливості процесу наукового пізнання. Логіку наукового пізнання (загальне поняття) конкретизовано через практичні кроки розроблення програми науково-дослідної роботи. Допомогою у розв’язанні завдань є авторська Е-презентація. У робочому зошиті також подано навчально-творче завдання для самостійної роботи з технологічного блоку дисципліни «Творча майстерня молодого науковця».
https://www.academia.edu/s/ff7c223c52/%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-2-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B0%D1%81%D0%BF%D1%96%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2-1-%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81pdf?source=facebook