В ЕЛЕКТРОННІЙ БІБЛІОТЕЦІ НАПН УКРАЇНИ РОЗМІЩЕНО НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК КАФЕДРИ ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ
ШАНОВНІ КОЛЕГИ!
ВИДАННЯ, НА ЯКЕ ВИ ЧЕКАЛИ!
В ЕЛЕКТРОННІЙ БІБЛІОТЕЦІ НАПН УКРАЇНИ
РОЗМІЩЕНО НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК
КАФЕДРИ ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ.
КУРИКУЛУМ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ, НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: ЗБ. РОБОЧИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ: АВТОРСЬКИЙ КОЛЕКТИВ / ЗАГАЛЬНА РЕД. Т.М. СОРОЧАН; НАУКОВА РЕД., УПОРЯДКУВАННЯ В.В. СИДОРЕНКО, М.І. СКРИПНИК. - К.: ЦІППО, 2017. - 447 С.
Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/706868/
Курикулум підвищення кваліфікації (КПК) є рамковою основою змісту навчання слухачів та розроблено як рамковий документ концептуального характеру, що вміщує формалізований пакет робочих навчальних тем і спецкурсів для курсів ПК педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників закладів освіти, норми годин для їх опанування, цільові групи, систему компетентностей, взаємозв’язок нових методичних принципів із запропонованими навчальними матеріалами, систему і принципи самонавчання, самоконтролю і самооцінювання, андрагогічні методи, прийоми, технології навчання, принципи моніторингу результатів навчання.
КПК вміщує плановий (спрогнозований як модель суспільного замовлення на підготовку фахівця нової формації на компетентнісній основі), упроваджуваний (реалізується в процесі навчання на курсах ПК відповідно до професійних запитів і потреб, компетентнісного досвіду фахівця, його індивідуальних можливостей, мотиваційних детермінант, розробленої «Я-концепції» та визначає вибір індивідуальної освітньої траїкторії, параметрів, термінів, змісту навчання) і досягутий (цінності, знання, уміння, навички, набуті під час освітнього процесу) курикулуми.
Для науковців, працівників вищих навчальних закладів, організаторів післядипломної педагогічної освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, керівників загальноосвітніх навчальних закладів та установ системи загальної середньої освіти, методичних служб усіх рівнів, а також усіх, хто цікавиться питаннями модернізації вітчизняної системи післядипломної педагогічної освіти.
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
ДВНЗ «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ»
ЦЕНТРАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ
ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Кафедра філософії і освіти дорослих
КУРИКУЛУМ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
педагогічних, науково-педагогічних працівників
та керівників закладів освіти
галузі знань 01 Педагогічна освіта
Київ – 2017