Виступ на диджитал-хабі «Експірієнс-технології професійного розвитку фахівців у відкритому університеті»
21 квітня 2021 року в межах проведення ХІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» відбувся диджитал-хаб (вебінар) «Експірієнс-технології професійного розвитку фахівців у відкритому університеті».
Із привітальним словом виступив ректор ДЗВО «Університет менеджменту освіти», член-кореспондент Національної академії наук вищої освіти України, доктор філософії, професор кафедри філософії і освіти дорослих - Кириченко Микола Олексійович, який актуалізував значення освіти в інформаційному суспільстві і наголосив на необхідності професійної готовності викладачів до викликів цифрового світу.
Серед доповідачів - провідні фахівці у сфері упровадження сучасних цифрових технологій в освіті дорослих: Сорочан Тамара Михайлівна, д.пед.н., професор, директор ЦІПО ДЗВО УМО; Карташова Любов Андріївна, д.пед.н., професор, заступник директора ЦІПО ДЗВО УМО; Оліфіра Лариса Миколаївна, к.пед.н., доцент, заступник директора ЦІПО ДЗВО УМО; Олешко Петро Степанович, к.і.н., доцент, професор кафедри професійної і вищої освіти ЦІПО ДЗВО УМО; Пінчук Наталія Іванівна, к.психол.н., доцент кафедри психології управління ЦІПО ДЗВО УМО; Литвинюк Галина Іванівна, директор Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу.
Спікером від кафедри філософії і освіти дорослих виступила Ілляхова Марина Володимирівна, к.філос.н., доцент, доцент кафедри філософії і освіти ЦІПО ДЗВО УМО із темою “Цифровий експірієнс: забезпечення асинхронного освітнього процесу засобами скрайб-технологій”. Ознайомитись із скрайб-виступом можна за посиланням: https://youtu.be/Gtb-Xx4255s
Тематика диджитал-хабу об’єднала понад 200 учасників - представників з різних областей України - практиків і реалізаторів освітніх змін в умовах цифровізації. Захід проведено у форматі вебінару на платформі https://bbb.uem.edu.ua
Питання виступів було присвячено експірієнс-технологіям професійного розвитку фахівців у відкритому університеті загалом і представленням авторських освітніх експірієнс-практик зокрема.
Участь у диджитал-хабі актуалізувала учасникам та організаторам ідею створення спільноти сучасних і прогресивних освітян для співпраці у віртуальному об’єднанні відкритого університету з метою професійного самовдосконалення в цифровому світі.