Маркетинг

Маркетинг

Автор: Чернишова М. О

Рік: 2013

Ч 49

Маркетинг: навч.-метод. комплекс,  нормат. док. для студ.  освітньо- кваліфік.  рівня  «Бакалавр»  з напряму  підготовки  «Управління  персоналом  та економіка праці» / М. О. Чернишова ; НАПН України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти». — К., 2012. — 72 с.

Комплекс складається із вступу, вимог до знань та умінь, навчальної та робочої програм курсу, тестових завдань, тематики контрольних робіт, тематики рефератів, рекомендацій щодо самостійної роботи студентів під час підсумкового контролю, про порядок його проведення і критерії оцінювання знань студентів. Вміщує питання для підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури.