Маркетинг

Маркетинг

Автор: Чернишова М. О.

Рік: 2013

Ч 49

Маркетинг: навч.-метод. комплекс, для студ. освітньо-кваліфік. рівня  «Бакалавр» з напряму підготовки  «Менеджмент»  / М. О. Чернишова ;  НАПН  України, ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти». — К., 2012. — 72 с.

Комплекс розроблено на підставі Державного стандарту для спеціальності «Менеджмент» і складається із вступу, вимог до знань та умінь, навчальної та робочої програм дисципліни, тематики контрольних робіт і рефератів, рекомендацій щодо самостійної роботи студентів, завдань і тестів. Вміщує питання для модульного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури, додатки із зразками оформлення навчальної документації та глосарій.