Інтерактивні технології в післядипломному навчанні
Автор: Скрипник М. І. Рік: 2013 |
Інтерактивні технології в післядипломному навчанні: довідник / М. І. Скрипник ; НАПН України, Держ. вищ. навч. закл. «Ун-т менедж. освіти». — К. : Вид-во ДВНЗ «Ун-т менеджменту освіти» НАПН України, 2013. — 144 с.
У статтях-описах довідника відібрано, систематизовано та уніфіковано найрозповсюдженіші поняття з інтерактивних технологій післядипломного навчання (наприклад, аналіз конкретних ситуацій; воркшоп; дебати; дискурс; дискусія навчальна; діалектичний метод Сократа; дослідницький метод; інтерактивна вправа та прийом навчання тощо). Статті-описи подано із посиланням на бібліографію. Історичні витоки проблеми та сучасний стан її дослідження обґрунтовано в авторській статті «Вступ до теорії інтерактивних технологій післядипломного навчання». Довідник містить адреси сайтів з проблеми освіти дорослих в Інтернеті, відомості про дослідників, приклади інтерактивних вправ, а також розроблені автором заняття для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, побудовані на інтерактивних технологіях (модерації, тренінгових занять, інтелектуальних змаганнях (дебатів), рольових ігор).
Довідник розроблено для науковців, практиків системи післядипломної педагогічної освіти. Водночас ним може користуватися широке коло читачів.