Міжкурсова підготовка до інтеграції технологій самозбереження учнів у роботу вчителів іноземної мови (з досвіду роботи)

Міжкурсова підготовка до інтеграції технологій самозбереження учнів у роботу вчителів іноземної мови (з досвіду роботи)

Автор: Горяна Л. Г.

Рік: 2012

Сторінок:

Школа — це життєвий простір дитини; тут вона не го­тується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається для того, щоб сприяти впровадженню таких технологій навчання учнів, які сприя­ли б формувнню навичок збереження здоров'я; гармонізації і гуманізації відносин між учнями і педагогами; школою і ро­диною: школою і громадою ґрунтуючись на ідеї самоціннос-ті дитинства, діалогу, усвідомленого вибору особистого жит­тєвого шляху. Матеріали з досвіду роботи стануть у нагоді методистам, молодим учителям іноземної мови, вихователям дитячих садочків, викладачам.