Міжкурсова підготовка до інтеграції технологій самозбереження учнів у роботу вчителів іноземної мови (з досвіду роботи)
Автор: Горяна Л. Г. Рік: 2012 Сторінок: |
Школа — це життєвий простір дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається для того, щоб сприяти впровадженню таких технологій навчання учнів, які сприяли б формувнню навичок збереження здоров'я; гармонізації і гуманізації відносин між учнями і педагогами; школою і родиною: школою і громадою ґрунтуючись на ідеї самоціннос-ті дитинства, діалогу, усвідомленого вибору особистого життєвого шляху. Матеріали з досвіду роботи стануть у нагоді методистам, молодим учителям іноземної мови, вихователям дитячих садочків, викладачам.