пройшла чергова сесія аспірантів першого і другого року навчання

З 03 по 14 лютого 2020 року в Університеті менеджменту освіти  проходила чергова сесія аспірантів першого і другого року навчання.  Найкращі професори і доценти  ділились своїми напрацюваннями і досвідом з молодими науковцями. Це і Сорочан Т.М «Дослідження педагогічних систем і процесів»; і Рябова З.В. «Організаційна та проектна дослідницько-інноваційна діяльність в освіті» та «Викладання і навчання в сучасній вищій освіті»; Л.Ф.Панченко «Методи математичної статистики у науковому педагогічному дослідженні»; О.І.Бондарчук  «Психологія сучасного інформаційного простору» та «Експериментальний метод у психологічному дослідженні»; Л.М. Карамушка «Психологія управління освітніми і науковими організаціями»; Лушин П.В. «Теоретико-методологічні підходи до наукового дослідження змінювання психіки»; О.В. Брюховецька «Методика викладання психології у вищій школі; М.І. Скрипник «Творча майстерня молодого науковця», «Технологія організації дослідно-експериментальної роботи» та «Інновації та експериментування у навчанні»; А.С.Москальова «Актуальні проблеми педагогічної та вікової психології» та  «Психологія особистісної саморегуляції науковця»; А. І. Гусєв «Створення науково-психологічного тексту»; .І.О. Бондаревська «Іноземна мова та академічне письмо» та «Психологія економічної поведінки сучасного фахівця»;  О.А.Острянська «Полілог у науковому дискурсі».

Вперше з нашими аспірантами проводили заняття Спірін О.М. «Методичні основи та практичні аспекти аналізу інформаційних джерел, наукометрія»;  Г.М. Тимошко «Розвиток організаційної культури керівника закладу освіти»; Романова Г.М. «Методологічні засади педагогічних досліджень»; Пінчук Н.І. «Психологічна допомога особистості в умовах складних соціально-політичних подій»

  Окрему подяку висловлюємо дійсному члену (академіку) НАПН України Сауху П.Ю. за неперевершене спілкування: «Філософські проблеми сучасної науки та освіти в умовах глобалізації».

Крім запланованих занять, аспіранти були запрошені на передзахист дисертації, що стало цікавим і корисним досвідом для них.

Насичена, цікава і корисна програма доповнювалась індивідуальними консультаціями і неформальним спілкуванням з кращими професіоналами Університету.

Сподіваємось, накопичені знання – перетворяться в ґрунтовні наукові дослідження.