Кафедра відкритих освітніх систем та інформаційно-комунікаційних технологій

 

Архів за 2020 рік

 

Використання сервісів Google для організації та здійснення наукової діяльності

Електронні освітні платформи для дистанційної форми здобуття загальної середньої освіти

Загрози кіберпростору: сутність та способи їх подолання

Цифрові системи дистанційного тестування

Використання Zoom та Google Meet для проведення онлайн занять

G Suite: ефективний інструмент побудови інформаційно-освітнього середовища закладу освіти

Системи управління навчанням: пошук інноваційних рішень

Інформаційно-освітнє середовище: засоби розроблення; організація діяльності учасників освітнього процесу

Безпека інформації в Інтернеті

Особливості створення електронних освітніх ресурсів для забезпечення дистанційного освітнього процесу

Застосування сервісів Microsoft 365 в освітній діяльності працівника освіти

Цифрове навчально-методичне забезпечення віртуального освітнього середовища

Методика організації та проведення вебінарів

Цифрові трансформації управління закладом освіти

Веб-ресурси в освітньому процесі

Інтернет-сервіси для створення миттєвих опитувань, стрічок часу, ментальних карт та флеш-карток

Проектування, дизайн та розробка цифрових наративів у педагогічній практиці

Цифрова адженда 2021: освітній аспект

Використання технологій штучного інтелекту в освітньому процесі

Використання додатків Google для організації взаємодії учасників освітнього процесу

Програмні засоби та веб-сервіси для візуалізації навчального матеріалу

Технологія створення навчального відео з використанням цифрового інструментарію

Сервіси Google для організації дистанційного навчання

Створення персонального сайту викладача (керівника) засобами інструментів Google sites

Використання об’єктів Google Диску для організації спільної діяльності учасників освітнього процесу

Сервіси Google for Edu для організації змішаного та дистанційного навчання

Освітні веб-квести: від ідеї до практики

Використання соціальних мереж у педагогічній практиці