Кафедра університетської та професійної освіти і права проводить моніторинг з питань організації семінарів, тренінгів

Кафедра університетської та професійної освіти і права проводить моніторинг з питань організації семінарів, тренінгів для спеціалістів юридичних відділів, керівників підприємств організацій і закладів на платформі досвіду та науково-практичного узагальнення досліджень кафедри та практики адміністративних судів України з наступних питань:

1.    ПСИХОІНФОРМАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА.

Мета: освоєння і використання нових, інтенсивних педагогічних методів виховання і навчання.

Психоінфомаційна педагогіка володіє новими знаннями про людину і арсеналом інтенсивних методів навчання. Без трансформації ортодоксальної педагогіки ми не зуміємо в супер-інформаційному суспільстві 21 століття підготувати фахівців, які могли б відповідати високим вимогам сучасного суспільства.

Ці методи дадуть можливість в найкоротший термін вирішити проблему зростаючої злочинності, агресивності та насильства, погіршення міжособистісних відносин і нетерпимості, проявів расової та національної дискримінації, розпаду сім'ї, поширення наркоманії, алкоголізму та інших негативних явищ.

 Ця програма дає можливість:

  • розвитку феноменальних здібностей у педагогів і учнів;
  • впровадження програм інтенсивних методів навчання в системах дошкільної, шкільної та академічної освіти, заснованих на застосуванні Наук Золотого Століття;
  • освоєння швидкісних методів виховання і перевиховання (переорієнтації) з використанням психоінформаційного програмування;
  • здійснення підготовки педагогів для навчання майбутніх матерів системі психоінформаційного забезпечення, нормального розвитку організму дитини, протіканню вагітності і безболісних пологів;
  • підготовки педагогів для дитячих установ з програмування культурно-естетичних навичок, підняттю інтелектуального і психо-духовного рівня дітей;
  • здійснення комплексних програм охорони здоров'я дітей, як невід'ємної частини освітніх програм;
  • широкого залучення педагогів псіхоінформаціологов в галузі медицини майбутнього, лікувальної педагогіки, психоаналітики, прогностики і т.д .;
  • використання єдиних комплексних психоінформаційних технологій (PSY-IT) безперервного розвитку та навчання дітей (від дитячого садка до ВНЗ).

Семінари проводить Альберт Венедиктович Ігнатенко - Гранд доктор філософії, доктор біологічних і енергоінформаційних наук, доктор наук з міжнародної безпеки, повний професор Міжнародної та Європейської Академії Інформатизації (Асоційований член ООН), Президент Всесвітньої Космогуманістіческой Ліги Націй, Президент Міжнародного фонду "Жива Земля" (Україна ).

Для реалізації всіх життєво-важливих програм людина не задіє 100% потенціал (ресурс) свого організму, а всього лише 1,5-3%. За рахунок цього сповільнюється реалізація всіх програм індивідуума на решту 97-98,5%. Нова модель мислення, яку Ви зможете отримати на семінарі, дозволить Вам одночасно задіяти свій 100% потенціал і збільшити швидкість реалізації всіх життєво важливих програм на 97-98,5% (на відміну від звичайного мислення), а також отримати величезну кількість різних видів енергії для придбання 100% здоров'я, вічної молодості і успішного життя.

 Елітарний науково-практичний семінар з підготовки педагогів-психоінформаціологов.

Мета: підготовка кадрів для створення високо духовного і високо інтелектуального гармонійно розвинутого безконфліктного громадянського суспільства і держави третього тисячоліття. Освоєння методів розвитку і використання резервних можливостей людини для виживання в екстремальних умовах.

Підготовка висококваліфікованих педагогів-псіхоінформаціологов, що використовують найновіші у світі знання про людину та методології, що інтенсифікують в 30-40 і більше разів навчально-виховний процес з формування Людини Майбутнього.

 План авторського науково-практичного семінару:

Семінар розрахований на 2 курсу по 12 годин.

1. Інформація - основа вселенської життя.
2. Духовно-інформаційна сутність життя.
3. Свідомість, енергія, матерія.
4. Космоеніопсіхологія.
5. Біоінформатика та біоенергетика людини.
6. Нова субінформаціонная модель мислення людини (теорія).
7. Псіхоінформаціологія - наука III тисячоліття.
8. Основи псіхоінформаціологіі.
9. Методики збільшення енергоінформаційного потенціалу людини (Вправа №1, №2, №3, мантри Іцу, молитви, медитації і т.д.).
10. Розвиток педагогічних сверхздібностей - особистого «магнітизма» (здатності залучати людей і легко з ними комунікувати).
11. Суггестология, суггестопедия, гіпнопедія - інтенсивні методи навчання.
12. Еталон - Матриця Педагога Майбутнього.
13. Методики розвитку феноменальних здібностей для педагогів і учнів.
14. Псіхосуггестівная методика проведення уроку.
15. Еніопсіхотренінг для педагогів і учнів.
16. Субінформаційна модель мислення для педагогів і учнів, що дозволяє використовувати 100% потенціал (ресурс) свого організму, на відміну від звичайного, задіє всього лише 1,5-3% (практичне закріплення моделі).
17. Псіхосуггестівні методи розвитку всіх видів пам'яті і відкриття сверххздібностей організму.
18. Психоінформаційне програмування навчаються для досягнення високих результатів у навчанні та придбання 100% здоров'я, вічної молодості, щасливого і успішного життя.
19. Еніорезерв-тренінг (розвиток здібностей в учнів до самостійного включенню резервних можливостей організму.
20. психоінформаційні методи усунення стресу, почуття страху і невпевненості для педагогів і учнів.
21. Субінформаційнний педагогічний фізвокаліз.
22. Педагогічний субінформаційнний тренінг «Матриця сили думки і успіху».
23. Постсуггестівний метод роботи з учнями (введення навчальних програм, які будуть реалізовані в домашніх умовах уві сні і наяву).
24. 5 духовноінформаціонних принципів життя.
25. Методології роботи з персональними Солітонно-інформаційними Гармонізаторами для педагогів і учнів.
26. Освоєння субінформаційнних методик для педагогів і батьків - «входження в сон».
27. Освоєння методик проведення духовних медитацій для учнів (уроки духовності, уроки спілкування з 5 великими духами, з Творцем).
28. Педагогічні методики об'єктивної оцінки учнів (діагностика карми).
29. Педогагічні методи субінформаційного захисту від негативної інформації.

Під час семінару буде проведено 8 медитацій і посвята в педагогічну еліту зі званням ПЕДАГОГ-ПСІХОІНФОРМАЦІОЛОГ.

Після закінчення семінару видається диплом міжнародного зразка.

Після закінчення I курсу видається диплом з назвою спеціальності:

  • Педагог-псіхоінформаціолог
  • Псіхоінформаціолог-реабілітолог
  • Псіхонформаціолог-психоаналітик

Після закінчення II курсу видається диплом Бакалавра.

Після закінчення спеціалізованого семінару майстер-клас видається диплом Магістра.

Дипломовані фахівці стають членами Всесвітньої Космогуманістіческой Ліги Націй з правом роботи у всіх її «педагогічних центрах з розвитку здібностей», а також «центрах по реабілітації, омолодженню і гармонізації людини».

Під час проходження семінару проводиться індивідуальна та групова корекція та гармонізація всіх систем організму учнів з введенням і закріпленням матриці сили думки, 100% -го здоров'я, вічної молодості, успішної і благополучного життя.

Крім того, пропонується набір слухачів на семінари-практичні тренінги з наступних блоків:

2.    Правове регулювання статусів гуртожитків України;

3.    Правовий статус та умови виникнення правових відносин з Укртелекомом;

4.    Правове регулювання статусу відносин між громадянином та підрозділами Укрзалізниці.

Побажання та заявки просимо надсилати за адресою: kaf_upop@ukr.net

Про умови проведення семінарів, тренінгів бажаючі будуть повідомленні електронною поштою після підведення кількості учасників тренінгів.

Телефон для довідок (044)481-38-35