У статті здійснено аналіз особливостей реформування та струк-турної організації вищої педагогічної освіти Німеччини, звертається увага на зміст та форми професійної підготовки вчителя. Автор обґрунтовує можливості використання німецького досвіду в теорії і практиці вітчизняної педагогічної освіти.
Ключові слова: вища освіта, педагогічна освіта, організація вищої педагогічної освіти, європейська інтеграція, Болонський процес.
В статье осуществлен анализ особенностей реформирования и структурной организации высшего педагогического образования Гер-мании, обращается внимание на содержание и формы профессиональной подготовки учителя. Автор обосновывает возможности использования немецкого опыта в теории и практике отечественного педагогического образования.
Ключевые слова: высшее образование, педагогическое образо-вание, организация высшего педагогического образования, европейская интеграция, Болонский процесс.
The analysis of peculiarities of reforming and structural organization of German higher pedagogical education has been implemented in the article. The attention has been paid to the contents and forms of teacher’s professional training. The author proves the possibility of using German experience into theory and practice of national pedagogical education.
Key words: higher education, pedagogical education, organization of higher pedagogical education, European integration, Bologna process.