Боднар С.В. Психологічні особливості рівня домагань, само- оцінки і навчальної мотивації молодших школярів

У статті подано результати психологічного дослідження рівня дома-гань, самооцінки та навчальної мотивації молодших школярів. Розкриті особ-ливості рівня домагань учнів до навчального і ненавчального завдань. Здійс-нено аналіз гендерних відмінностей рівня домагань молодших школярів та обґрунтовано необхідність створення умов батьками та педагогами для розвитку у них адекватно високого його рівня. 
Ключові слова: рівень домагань, самооцінка, навчальна мотивація, самосвідомість, молодший шкільний вік, особистість. 

В статье приведены результаты психологического исследования уровня притязаний, самооценки и учебной мотивации младших школьников. Раскрыты особенности уровня притязаний учеников к учебным и неучебным заданиям. Осуществлен анализ гендерных особенностей уровня притязаний младших школьников и обоснована необходимость создания условий роди-телями и педагогами для развития у них адекватно высокого его уровня. 
Ключевые слова: уровень притязаний, самооценка, учебная моти-вация, самосознание, младший школьный возраст, личность. 

The results of psychological research of level of solicitations, self-appraisal and educational motivation of junior schoolboys are given in the article. The features of level of aspiration of students are emphasizing to the educational and uneducational tasks. The analysis of gender differences of the probed descriptions is carried out for junior schoolboys. Grounded necessity of conditioning by parents and teachers for development adequate to the high level of aspiratijn of primary school pupil. 
Key words: level of solicitations, self-appraisal, educational motivation, consciousness, midchildhood, personality.