Боличева О.В. Проблематика досліджень феномена персо- ніфікації в освітньому процесі

У статті розглядаються проблеми та аспекти дослідження феномена персоніфікації освітньої діяльності. Проаналізовано вітчизняні та закордонні наукові дослідження щодо феноменології процесу персоніфікації в освіті. Ав-тор намагається систематизувати уявлення про феномен персоніфікації у процесі підготовки майбутнього фахівця й розглядає цей процес у контексті підготовки практичних психологів.
Ключові слова: персоніфікація освітнього процесу, принцип персоні-фікації, персоніфіковане знання.

В статье рассматриваются проблемы и аспекты исследования феномена персонификации образовательной деятельности. Осуществля-ется анализ отечественных и зарубежных научных исследований отно-сительно феноменологии процесса персонификации в образовании. Автор пытается систематизировать представление о феномене персонификации в процессе подготовки будущего специалиста и рассматривает этот процесс в частности в контексте подготовки практических психологов. 
Ключевые слова: персонификация образовательного процесса, прин-цип персонификации.
 
This article deals with the problems and aspects of the phenomenon of personification in the educational context. The author provides an attempt to systematize the ideas of personification in the process of preparation of future psychologists.
Key words: personification of educational process, principle of personification, personification of knowledge.