Неперервна освіта, зокрема оновлення змісту післядипломної освіти, має ґрунтуватися на визначенні пріоритетних напрямків модернізації осві-ти, врахуванні регіональної специфіки й особистісно-професійних потреб учителя. Інноваційною формою реалізації післядипломної освіти педагогів, що впроваджується Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, є мета-проект «Модернізація системи післядипломної педагогічної освіти на засадах компетентнісно орієнтованого підходу», що відповідає умовам та критеріям оновлення змісту освіти, є адекватною формою організаційно-педагогічного супроводу фахового зростання педа-гогів.
Ключові слова: неперервна освіта, оновлення змісту післядипломної педагогічної освіти, регіональна специфіка, мета-проект.
Непрерывное образование, в частности обновление содержания последипломного образования, должно основываться на определении прио-ритетных направлений модернизации образования, учете региональной специфики и личностно-профессиональных потребностей учителя. Инно-вационной формой последипломного образования педагогов, реализуемой в Донецком областном институте последипломного педагогического образования, является проект «Модернизация системы последипломного педагогического образования на основе компетентностно ориен-тированного подхода», который отвечает условиям и критериям обнов-ления содержания образования и является адекватной формой органи-зационно-педагогического сопровождения профессионального роста педа-гогов.
Ключевые слова: непрерывное образование, обновление содержания последипломного педагогического образования, региональная специфика.
Continuous education particularly its content must be based on the definition of the priority directions of the modernization of education, on the accounting of the regional specificity and personal professional needs of a teacher. The innovative form of the post-graduate education of pedagogues which is realized in the Donetsk Regional Institute of Post-graduate Pedagogic Education, is the meta-project “The Modernization of the System of Post-graduate Pedagogic Education of the Bases of Competence Oriented Approach” which meets the conditions and the criteria of updating the content of education and is the adequate form of organizational and pedagogical support of the professional growth of pedagogues.
Key words: continuous education, update of the content of post-graduate pedagogic education, regional specificity, meta-project.