Димань В.Ю. Зміст і показники емоційного інтелекту май- бутніх менеджерів освіти

У статті розглядаються зміст і показники емоційного інтелекту, зокрема загальна категоріальна структура та її компоненти, конкрети-зовано основні категоріальні характеристики емоційного інтелекту май-бутніх менеджеріва освіти у співвіднесенні з ключовими функціями їхньої професійної діяльності. 
Ключові слова: емоційний інтелект, емоційна компетентність, емо-ційне мислення, емоційна обдарованість, емоційна креативність. 

В статье рассматриваются содержание и показатели эмоцио-нального интеллекта, в частности общая категориальная структура и ее компоненты, конкретизированы основные категориальные характеристики эмоционального интеллекта будущего менеджера образования в соотно-шении с ключевыми функциями их профессиональной деятельности.
Ключевые слова: эмоциональный интеллект, эмоциональная компе-тентность, эмоциональное мышление, эмоциональная одаренность, эмоцио-нальная креативнисть.

A structure and components of emotional intellect, in particular general categorial structure and its components, basic descriptions of categories of emotional intellect manager of education are specified, in correlation with the key functions of his professional activity, are examined in the article
Key words: emotional intellect, emotional competence, emotional thought, emotional gift, emotional kreativity.