Социальный смысл исследования данной проблемы связан с общим курсом страны на более интенсивное, ускоренное развитие нашего об-щества и возросшей значимостью труда педагога-профессионала в деле образования подрастающей смены, с ликвидацией педагогических и эконо-мических «издержек» общества на длительную адаптацию начинающего специалиста к условиям самостоятельной педагогической деятельности.
Ключевые слова: учитель физической культуры, специалист по фи-зической культуре и спорту, направленность личности в профессиональ-ной подготовке, конкурентоспособность.
Соціальний зміст дослідження даної проблеми пов'язаний із загальним курсом країни на більш інтенсивний, прискорений розвиток нашого сус-пільства і великої значущості праці педагога-професіонала у справі освіти підростаючої зміни, з ліквідацією педагогічних та економічних «витрат» суспільства на тривалу адаптацію фахівця-початківця до умов самостійної педагогічної діяльності.
Ключові слова: учитель фізичної культури, спеціаліст з фізичної культури і спорту, спрямованість особистості у професійній підготовці, конкурентоспроможність.
Studies of this problem lies in a number of provisions. Its social significance associated with the general course of the country on a more intensive, accelerated development of our society and the high profile work of a professional educator in the education of the rising shift to the elimination of educational and economic «costs» society in the long adaptation-level specialists to the conditions of self-teaching activities.
Key words: physical education teacher, a specialist in physical culture and sport, the focus of the individual in training, competitiveness.