Статтю присвячено особливостям операційної складової психологічної компетентності залежно від віку, статі, стажу, професійної діяльності методистів. Наведено результати емпіричного дослідження рівнів розвитку психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів.
Ключові слова: психологічна компетентність, працівники РМК, після-дипломна педагогічна освіта, розвиток діагностико-прогностичних, органі-заційно-регулятивних та контрольно-коригувальних умінь і навичок.
Статья посвящена особенностям опрерационной составляющей психологической компетентности в зависимости от возраста, пола, профессиональной деятельности методистов. Приведенны результаты эмпирического исследования операционного компонента модели развития психологической компетентности работников методических кабинетов.
Ключевые слова: психологическая компетентность, работники РМК, последипломное педагогическое образование, развитие диагностико-прог-ностических, организационно-регулятивных и контрольно-корректирующих умений и навыков.
The article is devoted research of level of development of psychological competence of workers of district methodical cabinets and his optimization. Resulted results of empiric research operation the component of model of development to the psychological competence of workers of methodical cabinets.
Key words: psychological competence, workers of RMK, pislyadiplomna pedagogical education, development, diagnostiko-prognostichnikh, organizationally regulyativnikh and control-correctings abilities and skills.