Якухно І.І. Організаційно-педагогічні умови інноваційного роз- витку післядипломної педагогічної освіти регіону

У статті розглядаються основні організаційно-педагогічні умови розвитку регіональних систем післядипломної освіти педагогічних пра-цівників. Висвітлюються проблеми забезпечення неперервності в підвищенні кваліфікації вчителів, створення незалежної педагогічної експертизи як інноваційної форми діагностики професійного рівня педагогів, організації інноваційної освітньої діяльності та наукових досліджень в регіональних інститутах післядипломної педагогічної освіти.
Ключові слова: неперервна освіта, особистісно орієнтована освіта, наукове забезпечення, співвідношення теорії і практики, удосконалення зміс-ту та організаційних форм післядипломної освіти, статус регіональних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

В статье рассматриваются организационно-педагогические условия развития региональных систем последипломного образования педаго-гических работников. Освещаются проблемы обеспечения непрерывности в повышении квалификации учителей, создания независимой педаго-гической экспертизы как инновационной формы диагностирования профес-сионального уровня педагогов, организации инновационной образова-тельной деятельности и научных исследований в региональных инсти-тутах последипломного педагогического образования.
Ключевые слова: непрерывное образование, личностно ориенти-рованное образование, научное обеспечение, соотношение теории и прак-тики, усовершенствование содержания и организационных форм последип-ломного образования, статус региональных институтов последипломного педагогического образования.

In the article pedagogico-organizational preconditions of development of regional systems of pоstdiploma education of teachers are revealed. Problems of continuity in improving qualifications, independent appraisal of professional level of pedagogues, organization of innovative activities and scientific research at regional institutes of postdiploma pedagogical education are shown.
Key words: continuous education, person-orientated education, scientific provision, correlation between theory and practice, modernization of contents and forms of postdiploma education, legal status of regional institutes of postdiploma pedagogical education.