Єрмакова З.І. Емпатія як критерій сформованості комунікативної компетентності

У статті автор розкриває взаємний зв’язок між рівнем сформованості комунікативної компетентності й психолого-педагогічною характерис-тикою особистості інженерно-педагогічного працівника професійно-тех-нічного навчального закладу — емпатійністю. У контексті вивчаємої проб-леми автором подано результати проведеного експерименту.
Ключові слова: компетентність, комунікативність педагога, кому-нікативна компетентність, емпатія.

В статье автор раскрывает взаимную связь между уровнем сфор-мированности коммуникативной компетентности и психолого-педаго-гической характеристикой личности инженерно-педагогического работ-ника профессионально-технического учебного заведения — эмпатийнос-тью. В контексте изучаемой проблемы автором представлены результа-ты проведенного эксперимента.
Ключевые слова: компетентность, коммуникативность педагога, коммуникативная компетентность, эмпатия.

In the article an author exposes an interconnection between the level of formed of communicative competence and психолого-pedagogical description of personality of engineer-pedagogical worker of professional-technical educational establishment — empathy. In the context of the studied problem an author is present the results of conducted experiment.
Key words: competence, communicativeness of teacher, communicative competence, empathy