Калязіна Т.В. Підготовка практичних психологів в системі освіти до вирішення проблем інтелектуально обдарованих підлітків

У статті визначається роль практичних психологів системи освіти щодо дослідження та вирішення проблем інтелектуально обдарованих під-літків. З’ясовано загальні особливості інтелектуально обдарованої особис-тості у взаємозв’язку з причинами виникнення та шляхами попередження в неї певних психологічних проблем.
Ключові слова: інтелектуальна обдарованість, психологічні особли-вості та проблеми обдарованої особистості, практичний психолог в системі освіти.

В статье определяется роль практических психологов системы образования в исследовании и решении проблем интеллектуально одаренных подростков. В целом определены особенности интеллектуально одаренной личности во взаимосвязи с причинами возникновения и путями предупреж-дения у нее определенных психологических проблем. 
Ключевые слова: интеллектуальная одаренность, психологические особенности и проблемы одаренной личности, практический психолог в системе образования.

The article defined the role of psychologists and practical education to research and solve problems intellectually gifted adolescents. Clarified the general features of an intellectually gifted person in relationship to the causes and ways to prevent it in some psychological problems.
Key words: intellectual aptitude, psychological characteristics and problems of gifted person, a practical psychologist in education system.