У статті розглядається проблема формування системи ціннісних орієнтацій майбутніх практичних психологів. Автор вважає, що гуманізація освіти представляється як процес, пов'язаний з професійним становленням психологів, в якому особливе місце відводиться формуванню ціннісно-смис-лової сутності особистості та її духовно-культурному зростанню.
Ключові слова: ціннісні орієнтації, професійні цінності, самоставлення, самосприйняття.
В статье рассматривается проблема формирования системы цен-ностных ориентаций будущих практических психологов. Автор считает, что гуманизация образования представляется как процесс, связанный с профессиональным становлением психологов, в котором особое место отводится формированию ценностно-смысловой сущности личности и ее духовно-культурному росту.
Ключевые слова: ценностные ориентации, профессиональные цен-ности, самоотношение, самовосприятие.
The problem of forming the system of future practical psychologists’ value orientations is examined in the article. The author thinks that humanization of education appears as a process, connected with psychologists’ professional becoming, in which the forming of personality’s value-semantic formations and it’s spiritual and cultural growth play an important role.
Key words: value orientations, professional values, self-attitude, self-perception.