У статті здійснено теоретичний аналіз інтеграційно-діяльнісного під-ходу до процесу оптимізації розвитку професійного самовизначення у сту-дентів — майбутніх психологів в умовах фахової підготовки.
Ключові слова: професійне самовизначення студента, розвиток про-фесійного самовизначення студента, особистісні компоненти професійного самовизначення студента, інтеграційно-діяльнісний підхід.
В статье теоретически проанализирован интегративно-деятель-ностный подход к процессу оптимизации развития профессионального само-определения у студентов — будущих психологов в условиях профессиональ-ной подготовки.
Ключевые слова: профессиональное самоопределение студента, развитие профессионального самоопределения, личностные компоненты профессионального самоопределения студента, интегративно-деятель-ностный подход.
This article in theory analyses the integrative-activity approach to the process of optimization of the development of professional self-determination of the students-future psychologists in the conditions of professional preparation.
Key words: professional self-determination of the student, development of professional self-determination, personality components of professional self-determination of the student, integrative-activity approach.