Стаття присвячується актуальній проблемі сучасності — підготовці керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Окремим аспектом виді-лено проблему комплексного підходу до конструктивного подолання комуні-кативних бар’єрів в управлінській діяльності. Проаналізовано різні підходи стосовно сутності комунікативних бар’єрів, представлено психологічну характеристику.
Ключові слова: комунікативні труднощі, комунікативні ускладнення, бар’єри, психологічні бар’єри, комунікативні бар’єри, комунікативні порушення, комунікативні бар’єри керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
Статья посвящена изучению актуальной проблемы современности — подготовке руководителей общеобразовательных учреждений. Отдельным аспектом выделяется проблема комплексного подхода к конструктивному преодолению коммуникативных барьеров в управленческой деятельности. Про-анализированы разные подходы относительно сущности коммуникативных барьеров, представлена их психологическая характеристика.
Ключевые слова: коммуникативные трудности, коммуникативные осложнения, барьеры, коммуникативные барьеры, психологические барьеры, коммуникативные нарушения, коммуникативные барьеры руководителей общеобразовательных учебных заведений.
In article the attention to studying of an actual problem of the present — preparation of heads of general educational establishments is removed. The separate aspect allocates a problem competitive the approach to constructive overcoming communicative barriers in administrative activity. In articles different approaches concerning essence of communicative barriers are analyses, is submitted their psychological characteristic.
Key words: communicative difficulties, communicative complications, barriers, communicative barriers, psychological barriers, communicative infringements, communicative barriers of heads of general educational institutions.