У статті пропонується до обговорення зміст і методи роботи з конфліктами у великих торгових організаціях. Висвітлено основні принципи розроблення і реалізації «Технології психологічної підготовки персоналу вели-ких торгових організацій до профілактики конфліктів».
Ключові слова: організаційний конфлікт, вирішення конфлікту, профі-лактика конфлікту, колаборативний підхід, тактика вирішення конфлікту, технологічний підхід, тренінг, тренінгова сесія.
В статье предлагается к обсуждению содержание и методы работы с конфликтами в больших торговых организациях. Отражены основные прин-ципы разработки и реализации «Технологии психологической подготовки персонала больших торговых организаций к профилактике конфликтов».
Ключевые слова: организационный конфликт, разрешение конф-ликта, профилактика конфликта, колаборативный подход, тактика разре-шения конфликта, технологический подход, тренинг, тренинговая сессия.
In current article maintenance and methods of work with conflicts in large point-of-sale organizations are offered to discussion. There are reflected basic principles of development and realization of «Technology of psychological preparation of personnel in large point-of-sale organizations to conflict's prophylaxis».
Key words: organizational conflict, permission of conflict, prophylaxis of conflict, colaborative approach, tactic of conflict's permission, technological approach, training, training session.