У статті проаналізовані наукові підходи до розкриття сутності фено-мена «особистісна зрілість», диференційовані та зіставлені поняття, що входять до проблемного поля дослідження. Наведено проміжні результати моніторингу особистісної зрілості педагогів та основні ідеї проекту «Школа особистісного зростання». Сформульовано аргументи на користь автор-ського припущення щодо перспектив актуалізації особистісної зрілості в умовах післядипломної освіти.
Ключові слова: особистісна зрілість, особистісний потенціал, особис-тісне зростання, самоактуалізація, самоздійснення, післядипломна освіта, проект.
В статье проанализированы научные подходы к раскрытию сущности феномена «личностная зрелость», дифференцированы и соотнесены поня-тия, входящие в проблемное поле исследования. Приведены промежуточные результаты мониторинга личностной зрелости педагогов и основные идеи проекта «Школа личностного роста». Сформулированы аргументы в пользу авторского предположения относительно перспектив актуализации лич-ностной зрелости в условиях последипломного образования.
Ключевые слова: личностная зрелость, личностный потенциал, лич-ностный рост, самоактуализация, самоосуществление, последипломное образование, проєкт.
In the article the scientific approaches for the disclosuring the essence of the phenomenon «personal maturity», which included in the problematic research filed, were analyzed, all notions were differentiated and matched. The pedagogues’ personal maturity monitoring intermediate results and the project’s «School of personal growth» main ideas were listed. The arguments, in favor of author's assumptions, relatively the prospects of the personal maturity actualization under the conditions of postgraduate education were formulated.
Key words: personal maturity, personal potential, personal growth, self-actualization, self-fulfillment, postgraduate education, project.