У статті висвітлено ефективність упровадження спецкурсу, спрямованого на розвиток професійної Я-концепції майбутніх економістів у процесі їхньої фахової підготовки. Подано критерії сформованості про-фесійної Я-концепції та її компонентів: когнітивного, афективного і пове-дінкового.
Ключові слова: професійна Я-концепція, критерії та рівні сформо-ваності професійної Я-концепції, майбутні економісти.
В статье отражено внедрение спецкурса, которое направлено на развитие профессиональной Я-концепции будущих экономистов в процессе их профессиональной подготовки. Даны критерии сформированности про-фессиональной Я-концепции и ее компонентов: когнитивного, аффектив-ного и поведенческого
Ключевые слова: профессиональная Я-концепция, критерии и уровни сформированности профессиональной Я-концепции, будущие экономисты.
Article reflectively implementation study course, which aims at the development of professional self-concept of future economists in their training. Some criteria of formation of professional self-concept and its components: cognitive, affective, and behavioral
Key words: professional self-concept, criteria and levels of formation of professional self-concept, future economists.