У статті розглядається процес формування готовності до профе-сійної діяльності, якою можна цілеспрямовано керувати, якщо правильно побудувати модель навчально-виховного процесу, створити психолого-педагогічні умови та використати педагогічно доцільні технології.
Ключові слова: готовність, професійна діяльність, професійна підго-товка.
В статье рассматривается готовность к профессиональной дея-тельности, которой можно целеустремленно руководить, если соответ-ствующим образом построить модель учебно-воспитательного процесса, создать эффективные психолого-педагогические условия и использовать педагогически целесообразные технологии.
Ключевые слова: готовность, профессиональная деятельность, профессиональная подготовка.
In the article we considered readiness to professional activity as a process of forming of readiness to professional activity which it is possible purposefully to lead, if properly to build the model of educational-educate process, create effective psychologу-pedagogical terms and utillize expedient technologies pedagogical.
Key words: readiness, professional activity, professional preparation.