Статтю присвячено теоретичному аналізу психологічних особли-востей громадянської активності старшокласників. Визначено основні психо-логічні характеристики, які розкривають сутність громадянської активності старшокласників.
Проаналізовано зміст мотиваційної, пізнавальної, емоційної, поведін-ково-вольової сфер старшокласників, який вказує на рівень сформованості громадянської активності.
Ключові слова: громадянська активність, громадянська активність старшокласників, мотиваційна, пізнавальна, емоційна, поведінково-вольова сфери громадянської активності старшокласників.
Статья посвящена теоретическому анализу психологических осо-бенностей гражданской активности старшеклассников. Определены основные психологические характеристики, которые раскрывают сущность гражданской активности старшеклассников.
Проанализировано содержание мотивационной, познавательной, эмо-циональной, поведенческо-волевой сфер старшеклассников, которое ука-зывает на уровень сформированности гражданской активности.
Ключевые слова: гражданская активность, гражданская активность старшеклассников, мотивационная, познавательная, эмоциональная, пове-денческо-волевая сферы гражданской активности старшеклассников.
The article is devoted the theoretical analysis of psychological features of civil activity of senior pupils. Certainly basic psychological descriptions which expose essence of civil activity of senior pupils.
Maintenance of motivational is analysed, cognitive, emotional, povedinkovo-volitional spheres of senior pupils, which specifies on the level of formed of civil activity.
Key words: civil activity, civil activity of senior pupils, motivational, cognitive, emotional, povedinkovo-volitional spheres of civil activity of senior pupils.