Шевцова О.М. Інноваційна діяльність як чинник особистісно- професійного розвитку вчителів початкової школи

Стаття присвячена теоретичному аналізу сучасного стану проблеми впливу інноваційної педагогічної діяльності на особистісно-професійний роз-виток вчителів початкової школи, які запроваджують і опрацьовують іннова-ційні моделі розвивально-освітнього спрямування. Також представлено ре-зультати порівняльного аналізу структурно-функціональних компонентів традиційної та інноваційної педагогічної діяльності в контексті потенційних вимог до рівня особистісно-професійного розвитку педагога з огляду на високу ефективність професійної діяльності. 
Ключові слова: інновація, інноваційна педагогічна діяльність, тра-диційна педагогічна діяльність, особистісно-професійний розвиток вчителя.

Статья посвящена теоретическому анализу современного состояния проблемы влияния инновационной педагогической деятельности на лич-ностно-профессиональное развитие учителей начальной школы, которые осуществляют внедрение и проработку инновационных моделей разви-вающе-образовательного направления. Также представлены результаты сравнительного анализа структурно-функциональных компонентов тради-ционной и инновационной педагогических деятельностей в контексте их потенциальных требований к уровню личностно-профессионального разви-тия педагога с учётом высокой эффективности профессиональной дея-тельности. 
Ключевые слова: инновация, инновационная педагогическая деятель-ность, традиционная педагогическая деятельность, личностно-профес-сиональное развитие учителя.

The article is dedicated to theoretical analysis of current state of the problem of how innovational pedagogical activity influences personal and professional development of elementary school teachers, who implement and further fine-tune innovational models of developmental and educational directions. The article also presents the results of comparative analysis of structural and functional components of traditional and innovational pedagogical activities in the context of their potential requirements to the level of personal and professional development of teachers from the perspective of high efficiency and effectiveness of their professional activities. 
Key words: innovation, innovational pedagogical activities, traditional pedagogical activities, personal and professional development of a teacher.