Сидоренко В.В. Планування і реалізація індивідуальної освіт- ньої траєкторії вчителя української мови та літератури за кре- дитно-модульною системою підвищення кваліфікації

Подано індивідуальні траєкторії неперервного професійно-особис-тісного зростання вчителя-словесника на курсовому етапі підвищення ква-ліфікації за кредитно-модульною системою організації навчання. Розглянуто перспективні форми позааудиторної (індивідуальної й самостійної) роботи вчителя. Запропоновано «Щоденний план індивідуальної та самостійної ро-боти слухача на власне курсовому етапі міжатестаційного циклу».
Ключові слова: кредитно-модульна система, неперервна освіта, інди-відуальний освітній маршрут слухача курсів.

Даны индивидуальные траектории непрерывного профессионально-личностного роста учителя-словесника на курсовом этапе повышения квалификации по кредитно-модульной системе организации обучения. Рассмотрены перспективные формы внеаудиторной (индивидуальная и самостоятельная) работы учителя. Предложен «Ежедневный план инди-видуальной и самостоятельной работы слушателя на курсовом этапе меж-аттестационного цикла».
Ключевые слова: кредитно-модульная система, непрерывное обра-зование, индивидуальный образовательный маршрут слушателя курсов.

Filed individual trajectories of continuous vocational and personal growth teacher, philologist at the stage of training course for the credit-modular system of education. Considered promising form of extracurricular (individual and independent) work of the teacher. A Daily Plan individual and independent work of students for course mizhatestatsiynoho cycle stage.
Key words: credit-modular system, continuous education, individual edu-cational route audience courses.