У статті представлено теоретичні засади та експериментальний досвід організації фахового зростання вчителів образотворчого мистецтва через ефективне викладання декоративно-прикладного мистецтва. Із огляду на регіональний компонент репрезентовано Кролевецьке візерункове ткацтво як засіб формування естетичних цінностей учнів.
Ключові слова: професійне вдосконалення вчителів, образотворче мистецтво, декоративно-прикладне мистецтво, естетичні цінності, Кролевецьке візерункове ткацтво.
В статье представлены теоретические основы и эксперимен-тальный опыт организации повышения профессионального уровня учите-лей изобразительного искусства путем эффективного обучения декора-тивно-прикладной деятельности. Используя региональный компонент, Кролевецкое узорчатое ткачество віступает как средство формирования эстетических ценностей учащихся.
Ключевые слова: повышение профессионального уровня учителей, изобразительное искусство, декоративно-прикладное искусство, эстети-ческие ценности, Кролевецкое узорчатое ткачество.
Theoretical bases and experimental experience of organization of increase of professional level of teachers of fine art are represented in the article, effectively teaching to the decoratively-applied activity. Using a regional component, the Krolevetskoe figured weaving as mean of forming of aesthetic values studying is represented.
Key words: increase of professional level of teachers, fine art, decoratively-applied art, aesthetic values, Krolevetskoe figured weaving.