Сорока О.В. Діагностика професіоналізму керівників нав- чально-виховних закладів

Розглядається сутність поняття «професіоналізм керівника нав-чально-виховного закладу»; визначено вимоги до професіоналізму керівника освітньої установи; представлені результати діагностики професіоналізму директорів шкіл м. Тернополя. 
Ключові слова: професіоналізм, навчально-виховний заклад, керівник.

В статье рассматривается сущность понятия «профессионализм руководителя учебно-воспитательного учреждения»; определены требо-вания к профессионализму руководителя образовательного учреждения; представлены результаты диагностики професионализма директоров школ г. Тернополя.
Ключевые слова: профессионализм, учебно-воспитательное учреж-дение, руководитель.

This article discusses the essence of the concept of professionalism of the head of the educational institution; defined the requirements for the professionalism of the head of the educational institution; the results of diagnostic professionalism of school Ternopil. 
Key words: professionalism, teaching and educational institution, the head.