У статті представлено результати дослідження автором проблеми реалізації мотивів самовдосконалення викладачів у рамках психологічного суп-роводу їхньої професіоналізації. Взаємоузгодження вимог професії та осо-бистості реалізується у формі стратегії професійно-особистісної адекват-ності як соціально схвалюваного й особистісно прийнятного шляху профе-сійного розвитку.
Ключові слова: мотиви самовдосконалення, психологічний супровід, професіоналізація, професійний розвиток, викладач.
В статье представлены результаты исследования автором проб-лемы реализации мотивов самосовершенствования преподавателей в рам-
ках психологического сопровождения их профессионализации. Взаимосогла-сованность требований профессии и личности реализуется в форме стра-тегии профессионально-личностной адекватности как социально одобря-емого и личностно приемлемого пути профессионального развития.
Ключевые слова: мотивы самосовершенствования, психологическое сопровождение, профессионализация, профессиональное развитие, препода-ватель.
In article results of research by the author of a problem of realisation of motives of self-improvement of teachers within the limits of their psychological support professionalization are presented. The interconsistency of requirements of a trade and the person is realised in the form of strategy of is professional-personal adequacy as socially approved and personal comprehensible way of professional development.
Key words: motives of self-improvement, psychological support, profes-sionalization, professional development, the teacher.