Вакуліч Т.М. Аналіз проблеми психологічної компетентності освітян щодо попередження розвитку віктимної поведінки суб’єктів навчально-виховного процесу

На основі теоретичного аналізу актуальності та розробленості проблеми психологічної компетентності освітян щодо попередження розвитку віктимної поведінки суб’єктів навчально-виховного процесу обґрунтовано необхідність вивчення загальних закономірностей віктимізації, віктимності що дає змогу особистості глибше обґрунтувати структуру організації суспільних відносин.
Ключові слова: віктимність, віктимна поведінка, віктимізація, жертва, засвоєна безпомічність.

На основе теоретического анализа актуальности и разработанности проблемы психологической компетентности относительно предупреждения развития виктимного поведения субъектов учебно-воспитательного про-цесса обоснована необходимость изучения общих закономерностей викти-мизации, виктимности, что позволит личности глубже обосновать струк-туру организации общественных отношений.
Ключевые слова: виктимность, виктимное поведение, виктимизация, жертва, усвоенная беспомощность.

On the basis of theoretical analysis of actuality and developed of problem of psychological competence in relation to warning of development of viktimnoy conduct of subjects educational-educate to the process grounded necessity of study of general conformities to law of viktimizacii, viktimnosti that allows deeper to ground personalities structure of organization of public relations.
Key words: viktimnist, viktimna conduct, viktimizaciya, victim, mastered helplessness.