У статті представлено аналіз специфіки моделювання як наукового методу в психолого-педагогічній науці; вивчено зміст та охарактеризовано структурні компоненти моделі формування комунікативної культури сту-дентів-аграріїв. Виявлено особливості цільових, змістових, організаційних та аксіологічних характеристик процесу формування комунікативної куль-тури студентів-аграріїв.
Ключові слова: моделювання, метод, модель.
В статье представлен анализ специфики моделирования как научного метода в психолого-педагогической науке; изучено содержание и охарак-теризованы структурные компоненты модели формирования коммуника-тивной культуры студентов-аграриев. Выявлены особенности целевых, содержательных, организационных и аксиологических характеристик про-цесса формирования коммуникативной культуры студентов-аграриев.
Ключевые слова: моделирование, метод, модель.
This paper presents the analysis of specific modeling as a scientific method in psychological-pedagogical science, studied the content and characterized structural components model of the communicative culture of student-farmers. The features of the target, substantive, institutional and axiological characteristics of the formation of the communicative culture of student-farmers
Key words: modeling, method, model.