Бирка М. Ф. Неперервна освіта вчителів природничо-математичних дисциплін у країнах співдружності незалежних держав
Відомості про автора:
Бирка Маріан Філаретович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту після- дипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Анотація.
У статті проведено аналіз концептуальних засад організації неперервної освіти вчителів природничо-математичних дисциплін у країнах Співдружності Незалежних Держав (Російська Федерація, Республіка Молдова, Республіка Білорусь, Республіка Казахстан). Охарактеризовано особливості організації, моделі, форми, напрями, тривалість та зміст програм неперервної освіти вчителів природничо-математичних дисциплін. Зазначено, що професійний розвиток вчителя слід організовувати на засадах самовизначення та самоаналізу, при цьому доцільно використовувати систему накопичення кредитів.
Ключові слова:
неперервна освіта, професійний розвиток, вчителі природничо- математичних дисциплін, зарубіжний досвід.