Ляхоцький В. П. Післядипломна педагогічна освіта: у пошуку новітніх технологій

Відомості про автора:

Ляхоцький Володимир Павлович, доктор історичних наук, професор, проректор з наукової роботи — директор Науково-дослідного інституту після-дипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», м. Київ.

Анотація.
У статті розкрито технології підвищення фахового рівня науково-педагогічних працівників навчальних закладів  післядипломної педагогічної освіти, а саме: формування корпоративної культури та поліпшення якості освітніх послуг. На основі новітніх теоретичних засад аргументовано актуальність розв’язання поставленої проблеми в сучасній освітній практиці.

Висвітлено актуальне питання сучасного розвитку післядипломної педагогічної освіти — підготовки та перепідготовки її кадрового потенціалу, необхідність наукового обґрунтування доцільності та принципів створення і комплектування відповідних навчальних структур, підрозділів, забезпечення їх оптимальною системою добору персоналу, його підготовки та професіоналізації, раціонального використання людського ресурсу, створення такого творчого середовища для їхньої діяльності, яке забезпечило б досягнення ним найвищого коефіцієнту її ефективності, спроможність вчасно реагувати на виклики часу, прогнозувати майбутні процеси, генерувати інноваційні ідеї, продукувати нові знання, які озброювали б соціум відповідними технологіями для його подальшого цивілізаційного розвитку та гармонізації.

Ключові слова:
трансформаційні процеси, освітні технології, навчальні заклади післядипломної педагогічної освіти, науково-педагогічні працівники, розвиток професіоналізму, корпоративна культура, творчий капітал, якість освіти, корпоративне навчання, результативність професійної діяльності, ретрансляційні завдання закладів ППО, професійні компетенції.