Наливайко Г. В. Формування самоосвітньої компетентності у студентів — майбутніх менеджерів освіти

Відомості про автора:

Наливайко Галина Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри управління проектами та загальнофахових дисциплін ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» (м. Київ).

Анотація.
У статті розглядаються основні напрями формування самоосвітньої компетентності у студентів заочної форми навчання вищих навчальних закладів. Наведені домінантні ознаки самоосвіти. Визначено шляхи й умови формування самоосвітньої компетентності у студентів заочної форми навчання в процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виокремлено та схарактеризовано функції самоосвітньої діяльності. Підкреслено основні форми й етапи здійснення самоосвіти. Особлива увага приділяється ролі викладача, пов’язаної з його здібностями організувати систематичне консультування студентів.

Ключові слова: 
вищий навчальний заклад, самоосвіта, самоконтроль, самоосвітня компетентність, управління.