Сняданко І. І. Діагностика умов навчання в університеті

Відомості про автора:

Сняданко Ірина Ігорівна, кандидат психологічних наук, доцент, кафедри психології, педагогіки і соціального управління Національного університету «Львівська політехніка».

Анотація.
розкрито проблему соціально-психологічних умов, в яких навчається студент. Зроблено висновок про те, що соціально-психологічні умови впливають на ефективність підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності. Представлено методику «Діагностика соціально-психологічних умов навчання студента» для визначення рівня розвитку соціально-психологічного умов, потрібних для ефективного навчання студента в університеті. Описано результати апробації методики «Діагностика соціально-психологічних умов навчання студента». Обґрунтовано рекомендації щодо запровадження цієї методики та її практичне застосування у дослідженні рівня задоволення студентів соціально-психологічними умовами під час навчання.

Ключові слова:
навчальна діяльність, соціально-психологічні умови, матеріально-технічні умови, соціально-психологічні проблеми, науково-технічна база, організація навчального процесу студент, університет.