У статті визначено та обґрунтовано первинні умови психолого-педагогічного захисту в закладах освіти; наведено дані аналізу існуючих цілеспрямованих психолого-педагогічних впливів освітнього, сімейного і громадського середовища на особистісний розвиток дітей і підлітків. Обґрунтовано педагогічну позицію готовності фахівців до роботи із соціально занедбаними дітьми та підлітками.
Ключові слова: первинні умови психолого-педагогічного захисту, соціально занедбані діти та підлітки, психолого-педагогічна готовність фахівців до роботи із соціально занедбаними дітьми.
В статье определены и обоснованы первычные условия психолого-педагогической защиты в учебных заведениях; приведены данные анализа существующих психолого-педагогических влияний образовательной, семейной и общественной среды на личностное развитие детей и подростков. Обоснована педагогическая позиция готовности специалистов к работе с социально запущенными деть-ми и подростками.
Ключевые слова: первичные условия психолого-педагогической защиты, социально брошенные дети и подростки, психолого-педа-гогическая готовность специалистов к работе с социально запущен-ными детьми.
Initial conditions of psychological and pedagogical defence at the educational establishments; information of analysis of the existent purposeful psychological and pedagogical influence of educational, domestic and public environment for personal development of children and teenagers are grounded in the article. Pedagogical position of readiness of specialists to work with out of any social children and teenagers is grounded.
Key words: initial conditions of psychological and pedagogical defence, psychological and pedagogical readiness of specialists to work with out of any social care children.